3.2. Beneficiază de gratuitate 100% pentru servicii medicale, fără plafon limită/an calendaristic, următoarele categorii:
• Minorii;
• Studenții (care frecventează forma de învățământ cu frecvență la zi ) în vârstă de până la 25 ani;
• Persoanele fără venituri sau persoanele (salariați, pensionari) cu venituri nete/membru de familie sub limita a două salarii minim nete/țară. Cuantumul unui salariu minim net este cel garantat în plată, la nivel național, la data înregistrării solicitării beneficiarilor;
• Șomerii indemnizați și neindemnizați.
3.3. Beneficiază de reducere 50% pentru servicii medicale:
• persoanele (salariați, pensionari) cu un venit lunar/membru de familie cuprins între valoarea a două salarii minim nete/ țară + 1 leu și trei salarii minim nete/țară.;
• cuantumul unui salariu minim net este cel garantat în plată, la nivel național, la data înregistrării solicitării beneficiarilor.
3.4. Persoanele cu un venit lunar mai mare decât trei salarii medii nete/țară nu vor beneficia de gratuitate sau reducere, vor plăti integral prețul serviciilor medicale.
3.5. Persoanele care nu fac parte din comunitatea locală a Sectorului 5 (nu au domiciliul sau reședința pe raza Sectorului 5) vor achita integral costurile serviciilor medicale, indiferent de venituri.
Art.4. Plafonul anual al beneficiilor, cu reducere de 50%, pentru pacienții cabinetelor medicale din cadrul Complexului Multifuncțional ”Sf. Andrei” este la nivelul unui salariu mediu net/țară. Plafonul anual se referă la anul calendaristic (01 ianuarie – 31 decembrie).
Art.5. Pentru minori, dosarul solicitantului va cuprinde:
• Cerere tip;
• Certificat de naștere – fotocopie;
• Carte de identitate – pentru minori cu vârsta peste 14 ani – fotocopie;
• Carte de identitate / buletin de identitate / carte de identitate provizorie a părintelui / tutorelui / reprezentantului legal care reprezintă minorul – fotocopie;
• Hotărâre definitivă de încuviințare a adopției / de încredințare sau plasament familial – dacă este cazul – fotocopie;
• Hotărârea judecătorească privind stabilirea domiciliului minorului, în cazul soților despărțiți în fapt sau divorțați sau în cazul persoanelor care au copii rezultați din relații de concubinaj și recunoscuți – dacă este cazul – fotocopie;
• Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.- se va completa de părinte/tutore/reprezentant legal.
Art.6. Pentru solicitanții majori, dosarul va cuprinde:
Studenți:
• Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie;
• Adeverință care să ateste calitatea de student – original/fotocopie;
• Cerere tip;
• Certificat de căsătorie (dacă este cazul) – fotocopie;
• Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.
Pensionari:
• Carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie;
• Certificat de căsătorie – fotocopie;
• Cupon de pensie;
• Cerere tip;
• Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5;
• Declarație de proprie răspundere că nu realizează alte venituri în situația în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
• Certificat de atestare fiscală emis de DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
• Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.
Persoane fără venituri cu vârsta peste 65 ani:
• Carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie;
• Certificat de căsătorie – fotocopie;
• Adeverință emisă de ANAF Sector 5 din care să rezulte că nu realizează venituri; Declarație de proprie răspundere că nu realizează alte venituri în situația în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
• Certificat de atestare fiscală emis de către DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
• Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.
Șomerii indemnizați și neindemnizați:
• Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie;
• Certificat de căsătorie – fotocopie;
• Șomerii indemnizați – Carnet de evidență vizat de AJOFM – fotocopie;
• Șomerii neindemnizați – documentul care atestă că sunt în evidența AJOFM – fotocopie;
• Cerere tip;
• Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5, pentru toți membrii majori ai familiei declarate de solicitant;
• Declarație pe proprie răspundere din partea fiecărui membru major al familiei că nu are alte venituri în cazul în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
• Certificat de atestare fiscală emis de DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
• Certificatele de naștere ale tuturor copiilor aflați în întreținere;
• Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.
Salariați:
• Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie;
• Certificat de căsătorie – fotocopie;
• Adeverință de venit eliberată de angajator;
• Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5;
• Certificat de atestare fiscală emis de către DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
• Declarație pe propria răspundere că nu realizează alte venituri;
• Cerere tip;
• Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.