3.2.Beneficiază de gratuitate 100% pentru servicii medicale, fără plafon limită/an calendaristic, următoarele categorii:
– Minorii;
– Studenții (care frecventează forma de învățământ cu frecvență la zi ) în vârstă de până la 25 ani;
– Persoanele fără venituri sau persoanele (salariați, pensionari) cu venituri nete/membru de familie sub limita a două salarii minim nete/țară. Cuantumul unui salariu minim net este cel garantat în plată, la nivel național, la data înregistrării solicitării beneficiarilor;
– Șomerii indemnizați și neindemnizați;
3.3.Beneficiază de reducere 50% pentru servicii medicale: persoanele (salariați, pensionari) cu un venit lunar/membru de familie cuprins între valoarea a două salarii minim nete/ țară + 1 leu și trei salarii minim nete/țară.; Cuantumul unui salariu minim net este cel garantat în plată, la nivel național, la data înregistrării solicitării beneficiarilor;
3.4.Persoanele cu un venit lunar mai mare decât trei salarii medii nete/țară nu vor beneficia de gratuitate sau reducere, vor plăti integral prețul serviciilor medicale.
3.5.Persoanele care nu fac parte din comunitatea locală a Sectorului 5 (nu au domiciliul sau reședința pe raza Sectorului 5) vor achita integral costurile serviciilor medicale, indiferent de venituri.
Art.4. Plafonul anual al beneficiilor, cu reducere de 50%, pentru pacienții Cabinetelor medicale din cadrul Complexului Multifuncțional ”Sf. Andrei” este la nivelul unui salariu mediu net/țară. Plafonul anual se referă la an calendaristic, de la 01 ianuarie la 31 decembrie.
Art.5. Pentru minori, dosarul solicitantului va cuprinde:
-
- Cerere tip;
- Certificat de naștere – fotocopie;
- Carte de identitate – pentru minori cu vârsta peste 14 ani – fotocopie;
- Carte de identitate / buletin de identitate / carte de identitate provizorie a părintelui / tutorelui / reprezentantului legal care reprezintă minorul – fotocopie;
- Hotărâre definitivă de încuviințare a adopției / de încredințare sau plasament familial – dacă este cazul – fotocopie;
- Hotărârea judecătorească privind stabilirea domiciliului minorului, în cazul soților despărțiți în fapt sau divorțați sau în cazul persoanelor care au copii rezultați din relații de concubinaj și recunoscuți – dacă este cazul – fotocopie;
- Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.- se va completa de părinte/tutore/reprezentant legal;
Art.6. Pentru solicitanții majori, dosarul va cuprinde:
– Studenți:
o Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie
o Adeverință care să ateste calitatea de student – original/fotocopie
o Cerere tip
o Certificat de căsătorie, dacă este cazul – fotocopie
o Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR;
– Pensionari:
o Carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie-fotocopie
o Certificat de căsătorie – fotocopie
o Cupon de pensie;
o Cerere tip;
o Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5,
o Declarație de proprie răspundere că nu realizează alte venituri în situația în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
o Certificat de atestare fiscală emis de DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
o Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR
– Persoane fără venituri cu vârsta peste 65 ani:
o Carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie
o Certificat de căsătorie – fotocopie
o Adeverință emisă de ANAF Sector 5 din care să rezulte că nu realizează venituri; Declarație de proprie răspundere că nu realizează alte venituri în situația în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
o Certificat de atestare fiscală emis de către DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
o Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR
– Șomerii indemnizați și neindemnizați:
o Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie
o Certificat de căsătorie – fotocopie
o Șomerii indemnizați – Carnet de evidență vizat de AJOFM – fotocopie
o Șomerii neindemnizați – documentul care atestă că sunt în evidența AJOFM – fotocopie
o Cerere tip
o Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5, pentru toți membrii majori ai familiei declarate de solicitant;
o Declarație pe proprie răspundere din partea fiecărui membru major al familiei că nu are alte venituri în cazul în care adeverința de venit emisă de ANAF nu menționează niciun venit;
-
- Certificat de atestare fiscală emis de DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
- Certificatele de naștere ale tuturor copiilor aflați în întreținere;
- Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR.
- Salariați:
- Carte de identitate/carte de identitate provizorie – fotocopie
- Certificat de căsătorie – fotocopie
- Adeverință de venit eliberată de angajator
o Adeverință de venit emisă de ANAF Sector 5;
o Certificat de atestare fiscală emis de către DITL Sector 5 – pentru atestarea faptului că solicitantul și-a îndeplinit toate obligațiile de plată ale contribuabilului;
-
- Declarație pe propria răspundere că nu realizează alte venituri;
- Cerere tip;
- Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR